Obchodní podmínky - KingFast.cz SSD

Košík  

Žádné produkty

0,00 Kč Poštovné
0,00 Kč Celkem

Zobrazit košík Pokračovat k pokladně

Obchodní podmínky

Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen VOP) upravují vztahy mezi kupujícím a prodávajícím v oblasti prodeje zboží a služeb mezi společností KingFast.cz SSD – Ing. Marek Karbuník (dále jen „Prodávající") a spotřebiteli (dále jen „Kupující"). Kupujícímu se doporučuje seznámit s Všeobecnými obchodními podmínkami a reklamačním řádem ještě před objednáním zboží.

Tyto obchodní podmínky jsou v souladu s § 1751 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění (dále jen „občanský zákoník“), neoddělitelnou součástí každé kupní smlouvy uzavřené mezi Prodávajícím a Kupujícím prostřednictvím Internetového obchodu postupem dle článku II těchto OP (dále jen „Kupní smlouva“), pokud se Kupující s Prodávajícím výslovně nedohodly na odlišných podmínkách.

I. Základní ustanovení

Vymezení pojmů a osob

Prodávající

KingFast.cz SSD – Ing. Marek Karbuník (dále jen „KingFast.cz“)

IČ: 01505700

DIČ: CZ8211168680

se sídlem Prokofjevova 281/2, Brno, 62300

je společností zapsanou na živnostenském úřadě Magistrát města Brna, pod jednacím číslem MMB/0096064/2013 a spisovou značkou ZU/MMB/0091020/2013.

Prodávající je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to podnikatel, který přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává kupujícímu výrobky nebo poskytuje služby.

Kupující/spotřebitel

Je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to fyzická či právnická osoba, která nakupuje výrobky nebo užívá služby za jiným účelem než pro podnikání s těmito výrobky nebo službami.

Kupující při zahájení obchodních vztahů předává prodávajícímu pouze své kontaktní údaje, nutné pro bezproblémové vyřízení objednávky, popřípadě údaje, které chce mít uvedeny na nákupních dokladech. Právní vztahy prodávajícího s kupujícím/spotřebitelem výslovně neupravené těmito VOP se řídí příslušnými ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů

Individuální smlouva mezi prodávajícím a kupujícím je nadřazena obchodním podmínkám.

Kupující/nikoli spotřebitel

Kupující/nikoli spotřebitel je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti.

Kupující při zahájení obchodních vztahů předává prodávajícímu pouze své kontaktní údaje, nutné pro bezproblémové vyřízení objednávky, popřípadě údaje, které chce mít uvedeny na nákupních dokladech. Právní vztahy prodávajícího s kupujícím/nikoli spotřebitelem výslovně neupravené těmito VOP se řídí příslušnými ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník.

Kupující si je vědom, že mu koupí produktů, jež jsou v obchodní nabídce KingFast.cz SSD, nevznikají žádná práva na používání registrovaných značek, obchodních názvů, firemních log, aj. KingFast.cz SSD nebo smluvních partnerů KingFast.cz SSD, není-li v konkrétním případě zvláštní smlouvou sjednáno jinak.

Kupní smlouva

Objednávka kupujícího je návrhem kupní smlouvy a samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu kupujícímu s tímto jeho návrhem (závazným potvrzením objednávky ze strany prodávajícího). Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti.

Spotřebitelská smlouva

Smlouva kupní, o dílo, případně jiné smlouvy, pokud smluvními stranami jsou na jedné straně spotřebitel a na druhé straně dodavatel resp. prodávající.

II. Systém objednávání

Objednávka zboží a služeb se děje prostřednictvím:

  • elektronické objednávky na www.KingFast.cz SSD (dále jen „e-shop"), 24h denně, 7 dní v týdnu (registrací kupujícího)

  • telefonicky na číslo 774 30 50 30 od 9:00 – 19:00

Příprava k expedici - označuje dobu nutnou pro vyřízení všech náležitostí v souvislosti s předáním objednaného zboží přepravci dle volby kupujícího.

Expedice - (objednaného zboží) pak znamená předání objednaného zboží prodávajícím přepravci nebo osobní doručení Kupujícímu v rámci Brna – viz Dopravní podmínky.

Příprava k expedici - jakož i expedice samotná probíhá v pracovních dnech. Zboží uvedené „skladem“ a objednané v tentýž den do 11:00 je expedováno tentýž den nebo doručováno osobně v rámci Brna tentýž den (o doručení v rámci Brna u zboží „skladem“ Vás budeme předem kontaktovat). Objednávky zadané na webu po 11:00 a zboží z objednávky je "skladem", tyto objednávky jsou expedovány následující pracovní den.

Veškeré objednávky podané prostřednictvím e-shopu na stránkách www.KingFast.cz SSD jsou závazné. Podáním objednávky Kupující potvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, a že s nimi souhlasí.

Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Kupní smlouva vzniká v okamžiku potvrzení objednávky.

Podmínkou platnosti elektronické objednávky je uvedení všech následujících údajů o Kupujícím: jméno a příjmení, telefon, email, doručovací adresa, způsob dodání, způsob platby, obsah košíku.

Vlastnické právo ke zboží přechází na Kupujícího v okamžiku jeho převzetí a zaplacení kupní ceny.

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část před uzavřením kupní smlouvy pokud:

  • se zboží již nevyrábí, je dlouhodobě nedostupné, přestalo se dodávat na náš trh

  • se výrazně navýšila cena dodavatele příslušného zboží

  • vlivem třetích stran dojde k chybnému nastavení cen. Tím se myslí chyba při elektronickém zpracovávání dat.

V případě, že tato situace nastane, prodávající se zavazuje neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu.

V případě, že Kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu.

Kupující dostane zboží za cenu platnou v okamžiku objednání. V případě, že se jedná o speciální zboží na objednávku, nebo zboží, které není na skladě, prodávající kupujícímu předem potvrdí telefonicky/e-mailem cenu a termín dodání. Tuto cenu je prodávající oprávněn měnit vzhledem k aktuální situaci na trhu a v závislosti na vývoji kurzu Kč vůči zahraničním měnám. Pokud kupující s takovouto změnou nesouhlasí, objednávku nepotvrdí a tato není realizována.

III. Dodací a platební podmínky

Dodací podmínky

Při dodání zakoupeného zboží se Prodávající zavazuje vystavit fakturu se všemi potřebnými náležitostmi účetního dokladu. Daňový doklad bude zaslán elektronicky nejpozději do 3 dnů od doručení (případně převzetí) zásilky kupujícímu.

Zboží skladem IHNED k odeslání - Prodávající připraví k expedici nejpozději do 24 hodin po přijetí elektronické objednávky, v případě objednání do 11:00 hodin téhož dne je zboží expedováno ještě tentýž den.

Zboží skladem u dodavatele – jde o zboží skladem u dodavatele, které má dodací lhůtu max 2-4 týdny a je nutné je objednat přímo u dodavatele. Prodávající informuje Kupujícího o možném termínu dodání emailem nebo telefonicky. Dodaní lhůta u statusu „Skladem u dodavatele“ může být nižší než maximální udávána, proto Vás budeme o zkráceni dodací lhůty od dodavatele informovat.

Zboží se doručuje dle zvoleného způsobu Kupujícím v internetové objednávce, způsoby doručení jsou:

  • přeprava FREE: doručení po Brně a okolí ZDARMA!
  • přeprava ZASILKOVNA: osobní odběr na stovkách výdejních místech po celé ČR i SR v rámci služby Zásilkovna.cz
  • doručení na adresu: přes společnost ZASILKOVNA.CZ – vybraní přepravci: DPD, ČESK POŠTA

Místem doručení zboží je doručovací adresa uvedená Kupujícím v elektronické objednávce.

FREE BRNO: Doručení po Brně a okolí ZDARMA!

Zboží lze doručit v rámci Brna a okolí (10km) zcela ZDARMA v pracovní dny mezi 17:00-20:00 (víkend dle domluvy) na adresu, která je uvedená v elektronické objednávce případně na jinou adresu dle domluvy. Podmínkou doručení zboží v rámci Brna a okolí je platba v hotovosti nebo potvrzení o přijetí platby na účet Prodávajícího.

Osobní odběr v sídle prodávajícího

Zakoupené zboží je možné po předchozí dohodě převzít osobně v sídle prodávajícího.

ZASILKOVNA.CZ: Osobní odběr (D+1)

V rámci služby ZÁSILKOVNA.CZ je možné osobně vyzvednout zboží již následující pracovní den po expedici zboží na stovkách výdejních míst po celé České i Slovenské republice, jak přes týden, tak na vybraných místech i o víkendech - více o otevírací době výdejních míst na www.zasilkovna.cz.

DORUČENÍ NA ADRESU: ČESKÁ POŠTA (D+2)

V případě zvolené přepravy ČESKÁ POŠTA (D+2) je zboží zasílané prostřednictvím společnosti ZASILKOVNA.CZ a jejího smluvního přepravce ČESKÁ POŠTA. V případě této přepravy je doba dodání přímo Kupujícímu do 2 pracovních dnů od expedice objednaného zboží Prodávajícím. Zásilky je možné sledovat přímo na stránkách České pošty (www.ceskaposta.cz).

DORUČENÍ NA ADRESU: DPD (D+2):

V případě zvolené přepravy DPD (D+2) je zboží zasílané prostřednictvím společnosti ZASILKOVNA.CZ a jejího smluvního přepravce DPD. V případě této přepravy DPD garantuje dodání zásilky přímo Kupujícímu do 2 pracovních dnů od expedice objednaného zboží Prodávajícím. Zásilky je možné sledovat přímo na stránkách České pošty (www.dpd.cz).

 Sazebník doručení:

TYP DOPRAVY DOBA DODÁNÍ CENA DOPRAVY VČETNĚ DOBÍRKY CENA DOPRAVY PŘI PLATBĚ PŘEDEM
FREE BRNO 0-24 hodin 0,- Kč 0,- Kč
ZASILKOVNA.CZ D+1 65,- Kč 49,- Kč
DPD D+2 109,- Kč 85,- Kč
ČESKÁ POŠTA D+2 129,- Kč 95,- Kč

Balné ani jiné poplatky neúčtujeme. Tento ceník je platný pro území České republiky, pro ostatní země je cena dopravy dle aktuálního ceníku dopravce.

Platební podmínky:

  • platba v hotovosti při doručení zboží po Brně a okolí

  • platba bankovním převodem (doručení přepravcem nebo osobní doručení na základě připsání ceny na účet prodávajícího)
  • na dobírku při doručení zboží přepravcem (hotovost přebírá od zákazníka přepravce) nebo při osobním odběru na jedné z poboček Zásilkovna.cz

  • platba kartou není možná

V případě platby převodem:

se zboží "Skladem IHNED k odeslání" odesílá po přijetí této platby na účet Prodávajícího (v závislosti od banky Kupujícího).

Pokud je zboží "Skladem u dodavatele 7 dní" se zboží odesílá až po naskladnění zboží od dodavatele a po přijetí peněz od Kupujícího na účet Prodávajícího.

IV. Odstoupení od smlouvy

V souladu s § 1829 zákona č. 89/2012 Sb. ("NOZ") má kupující právo odstoupit od smlouvy bez uvedení důvodu do 14 dní od převzetí. Odstoupení od Kupní smlouvy musí být Prodávajícímu prokazatelně doručeno do 14 dnů od převzetí zboží, a to na adresu Prodávajícího či na adresu elektronické pošty Prodávajícího servis@kingfast.cz.

Doporučujeme Vám odstoupit od kupní smlouvy písemně. Formulář k odstoupení od smlouvy je ke stáhnutí ZDE.

Rozhodne-li se kupující pro odstoupení v této lhůtě, je nutno splnit níže uvedené podmínky:

  • Zboží doručit na adresu prodávajícího s číslem nákupního dokladu.

  • Zboží odesílané a doručené zpět na adresu prodávajícího, musí být nepoškozené, kompletní, včetně příslušenství a všech poskytnutých dokladů a případných dárků obdržených s produktem. V případě vrácení poškozeného nebo nekompletního zboží Vám bude vrácena kupní cena ponížena o adekvátní část. Neposílejte zboží na dobírku - nebude převzato. Doporučujeme Vám zboží pojistit.

  • V případě nedodržení některé z uvedených náležitostí má prodávající právo odmítnout vrácené zboží nebo poměrně snížit částku, za kterou bude zboží přijato zpět.

  • Možnost odstoupit od smlouvy se nevztahuje na:

a)o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy,

b) o dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli podnikatele a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy,

c) o dodání alkoholických nápojů, jež mohou být dodány až po uplynutí třiceti dnů a jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávislých na vůli podnikatele,

d) o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu,

e) o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím,

f) o opravě nebo údržbě provedené v místě určeném spotřebitelem na jeho žádost; to však neplatí v případě následného provedení jiných než vyžádaných oprav či dodání jiných než vyžádaných náhradních dílů,

g) o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit,

h) o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal,

i) o dodávce novin, periodik nebo časopisů,

j) o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času, pokud podnikatel tato plnění poskytuje v určeném termínu,

k) uzavírané na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby, nebo

l) o dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil

spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy.

Prodávající se zavazuje kupujícímu vrátit zaplacenou kupní cenu nejpozději do 14 dnů od odstoupení na bankovní účet, který je kupující povinen si zřídit a uvést do Formulář k odstoupení.

Kupující odpovídá Prodávajícímu za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti, resp. jakékoli opotřebení či poškození zboží nad rámec běžného vyzkoušení zboží při běžném nákupu v kamenném obchodě.

V. Reklamační řád

Tento reklamační řád se vztahuje na zboží, jenž bylo zakoupeno u společnosti KingFast.cz SSD a jehož reklamace byla uplatněna v záruční době. Je-li smluvní stranou Kupující/spotřebitel, řídí se práva kupujícího neupravené reklamačním řádem občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.) dle § 419 NOZ. Je-li smluvní stranou Kupující/nikoli spotřebitel, řídí se práva kupujícího neupravené reklamačním řádem dle občanského zákoníku č. 89/2012 Sb., vše ve znění novel.

Kupující je povinen se seznámit s Reklamačním řádem a Všeobecnými obchodními podmínkami ještě před objednáním zboží, které jsou dostupné na stránkách prodávajícího www.KingFast.cz.

Převzetím zboží od prodávajícího Kupující souhlasí s níže uvedeným reklamačním řádem.
Jako doklad o záruce vystavuje společnost KingFast.cz SSD ke každému zakoupenému zboží nákupní doklad - fakturu se všemi náležitostmi účetního dokladu a dalšími potřebnými údaji pro uplatnění záruky (název zboží, datum, cena, množství, číslo objednávky).

Zboží lze reklamovat u prodejce dle podmínek reklamačního řádu.

Délka záruky

Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím, tj. dnem uvedeným na nákupním dokladu. Zákonná záruční doba je obecně 24 měsíců pro Kupujícího/spotřebitel nebo 12 měsíců pro Kupujícího/nikoli spotřebitel.

KingFast.cz SSD poskytuje tovární záruku v délce 36 měsíců jak pro Kupujícího/spotřebitele tak i pro Kupujícího/nikoli spotřebitele.

Reklamace zboží uplatněná po uplynutí výše uvedené záruční doby Prodávající nebude akceptovat.

Poškození zásilky

Žádáme kupujícího o kontrolu zásilky za přítomnosti dopravce a v případě zjištění poškození zásilky o reklamaci přímo u dopravce. Dopravce následně sepíše s adresátem protokol o shledané závadě a zásilka bude doručena zpět odesílateli. Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zásilky, která není ve shodě s kupní smlouvou tím, že zásilka je např. neúplná nebo poškozená. Pokud takto poškozenou zásilku kupující od přepravce převezme, je nezbytné poškození popsat v předávacím protokolu přepravce.

Neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutno neprodleně oznámit e-mailem na adresu: (servis@kingfast.cz), sepsat s dopravcem škodní protokol a tento bez zbytečného odkladu zaslat e-mailem, nebo poštou prodávajícímu. Dodatečná reklamace neúplnosti nebo vnějšího poškození zásilky dává prodávajícímu možnost prokázat, že se nejedná o rozpor s kupní smlouvou.

V případě poškození zásilky zjištěné při osobním odběru na některém výdejním místě služby ZÁSILKOVNA.CZ pošlite prosím protokol o škodě a případnou fotodokumentaci do 10 dnů od zjištění poškození na email: servis@kingfast.cz. Následně Vás budeme informovat o řešení.

Záruční podmínky

Záruční podmínky na zboží se řídí Reklamačním řádem prodávajícího a platnými právními předpisy ČR. Jako záruční list slouží nákupní doklad.

Místem pro uplatnění reklamace je sídlo Prodávajícího: Prokofjevova 281/2, Brno, 623 00.

Kupující může vadné zboží na reklamaci zaslat přepravní službou na adresu sídla Prodávajícího. Balík by měl být označen viditelně "REKLAMACE", být řádně zabalen, aby nedošlo k poškození během přepravy a obsahovat: reklamované zboží (včetně kompletního příslušenství), doporučujeme přiložit kopii nákupního dokladu, podrobný popis závady (Reklamační protokol si můžete stáhnout ZDE) a dostatečné kontaktní údaje kupujícího (zpáteční adresa, tel. číslo.). Bez výše uvedeného je znemožněna identifikace původu i závady zboží. Kupující doloží platnost záruky předložením nákupního dokladu, pokud bylo v minulosti zboží reklamováno, též doloží doklad o reklamaci. Na nabývacím dokladu (nákupní nebo reklamační doklad) musí být stejné číslo objednávky.
Dále se záruka nevztahuje na poškození vzniklá:

  • mechanickým poškozením zboží

  • elektrickým přepětím (viditelně spálené součástky nebo plošné spoje)

  • používáním zboží v podmínkách, které se nezhodují svojí teplotou, prašností, vhkostí, chemickými a mechanickými vlivy uvedenými v dokumentaci nebo všeobecnými zásadami

  • neodbornou instalací, zacházením, obsluhou, nebo zanedbáním péče o zboží

  • pokud bylo zboží nebo jeho část poškozeno počítačovým virem

  • pokud se závada projevuje pouze u software, u kterého není zákazník schopen doložit legální způsob nabytí, nebo použitím neautorizovaného software a spotřebního materiálu

  • provedením nekvalifikovaného zásahu či změnou parametrů

  • při chybně provedeném upgrade BIOSu, firmware

  • zboží bylo poškozeno přírodními živly nebo vyšší mocí

Zboží předané k reklamaci bude testováno pouze na závadu písemně uvedenou kupujícím (v reklamačním formuláři, v přiloženém listě s popisem závady). Zjistí-li se, že příčinou problémů není reklamovaný výrobek, ale nesprávné zacházení kupujícího, bude reklamace zamítnuta. Prodávající může kupujícímu účtovat práci technika v případě, že popis závady bude nedostatečný.

V případě, že kupující souhlasí s placenou opravou, bude účtována dle aktuálního platného ceníku servisu. Cena za případnou placenou opravu bude Kupujícímu oznámena telefonicky nebo emailem. Prodávající odpovídá za skryté vady zboží, které se objeví při převzetí Kupujícím a během záruční doby.

Způsob vyřízení reklamace

V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen rozpor s kupní smlouvou), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícímu kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou. Není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.

Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje věci nebo pokud se neprokáže opak.

Jde-li o vadu, kterou lze odstranit, má kupující právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna, a prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit. Není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, může kupující požadovat výměnu věci, nebo týká-li se vada jen součásti věci, výměnu součásti. Není-li takový postup možný, může kupující žádat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. V případě slevy nelze později tuto vadu reklamovat.

Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby věc mohla být řádně užívána jako věc bez vady, má kupující právo na výměnu věci nebo má právo od smlouvy odstoupit. Táž práva přísluší kupujícímu, jde-li sice o vady odstranitelné, jestliže však kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat. Jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li výměnu věci, má kupující právo na přiměřenou slevu z ceny věci nebo může od smlouvy odstoupit.

Reklamace zboží prodávající vyřizuje bez zbytečného odkladu, maximálně však do 30 dní od data následujícího po uplatnění reklamace kupujícím.

Po vyřízení oprávněné reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace. V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje. Pokud byla reklamace vyřízena výměnou, je další případná reklamace považována za první reklamaci zboží. (Doba trvání reklamace se počítá od následujícího dne po přijetí do dne vyřízení reklamace. Nikoliv do vyzvednutí kupujícím!

Vyřízení reklamace Prodávající upozorní o ukončení reklamace kupujícího buď telefonicky, nebo e-mailem. Pokud bylo zboží zasláno přepravní službou, bude po vyřízení automaticky zasláno na adresu kupujícího. V případě nevyzvednutí reklamovaného zboží do 60ti dnů od data podání reklamace je prodávající, dle §1820 občanského zákoníku (NOZ), oprávněn účtovat při výdeji reklamace částku za uskladnění. Výše tohoto poplatku je 10kč/den, v případě zboží nad 5kg 20kč/den.

VI. Bezpečnost a ochrana informací

Prodávající je povinen nakládat s osobními údaji kupujících ve smyslu příslušných ustanovení zákona č. 101/2000Sb., o ochraně osobních údajů.

Prodávající prohlašuje, že veškeré osobní údaje jsou důvěrné, budou použity pouze k uskutečnění plnění smlouvy s kupujícím a nebudou jinak zveřejněny, poskytnuty třetí osobě apod. s výjimkou situace související s distribucí či platebním stykem týkajícího se objednaného zboží (sdělení jména a adresy dodání).

Kupující je povinen neprodleně oznámit poskytovateli jakékoli změny svých identifikačních, fakturačních a kontaktních údajů, které by mohly mít vliv na plnění kupní smlouvy.

Kupující vyslovuje souhlas se zasíláním obchodních sdělení prodávajícího elektronickými prostředky. Kupující má možnost jednoduchým způsobem souhlas odmítnout, a to při zaslání každé jednotlivé zprávy.

VII. EET

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online. V případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

VIII. Řešení sporů

Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy.

Kupující, který je spotřebitelem, má podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb. Subjektem, který je oprávněn mimosoudní řešení sporu provádět, je Česká obchodní inspekce. Bližší informace jsou dostupné na webových stránkách www.coi.cz.

Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se zahajuje výlučně na návrh spotřebitele, a to pouze v případě, že se spor nepodařilo s prodávajícím vyřešit přímo. Návrh lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.

Spotřebitel má právo zahájit mimosoudní řešení sporu online prostřednictvím platformy ODR dostupné na webové stránce ec.europa.eu/consumers/odr/.

Kupující se rovněž může obrátit s žádostí o radu ohledně svých spotřebitelských práv na dTest, o.p.s. přes www.dtest.cz/poradna či na telefonu 299 149 009.

Prodávající se zavazuje usilovat přednostně o mimosoudní řešení sporů s kupujícím, pokud je kupující neodmítne. Mimosoudní urovnání sporu lze provést také prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz na webové stránce www.vasestiznosti.cz.  

Tento postup není mediací dle zákona č. 202/2012 Sb., o mediaci, v platném znění ani rozhodčím řízením podle zákona č. 216/1994 Sb., o rozhodčím řízením a výkonu rozhodčích nálezů, v platném znění, a jeho využitím není dotčeno oprávnění stran obrátit se se svým nárokem na Českou obchodní inspekci či na soud.

Po dobu trvání jednání o mimosoudním urovnání sporu neběží ani nezačnou běžet promlčecí a prekluzivní lhůty podle občanského zákoníku, dokud jedna ze stran sporu výslovně neodmítne v jednání pokračovat.  

Dozor nad dodržováním povinností podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, vykonává Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).

IX. Ochrana osobních údajů

Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.

Kupující souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa bydliště, doručovací adresa, věk, pohlaví, datum narození, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, adresa elektronické pošty a telefonní číslo (dále společně vše jen jako „osobní údaje“).

Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím, a to pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy a pro účely vedení uživatelského účtu. Nezvolí-li kupující jinou možnost, souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím také pro účely zasílání informací a obchodních sdělení kupujícímu. Souhlas se zpracováním osobních údajů v celém rozsahu dle tohoto článku není podmínkou, která by sama o sobě znemožňovala uzavření kupní smlouvy.

Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při registraci, ve svém uživatelském účtu, při objednávce provedené z webového rozhraní obchodu) uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o změně ve svých osobních údajích.

Zpracováním osobních údajů kupujícího může prodávající pověřit třetí osobu, jakožto zpracovatele. Kromě osob dopravujících zboží nebudou osobní údaje prodávajícím bez předchozího souhlasu kupujícího předávány třetím osobám.

Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.

Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů.

V případě, že by se kupující domníval, že prodávající nebo zpracovatel (čl. 9.5) provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života kupujícího nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může:

- požádat prodávajícího nebo zpracovatele o vysvětlení,

- požadovat, aby prodávající nebo zpracovatel odstranil takto vzniklý stav.

Požádá-li kupující o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu prodávající povinen tuto informaci předat. Prodávající má právo za poskytnutí informace podle předchozí věty požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace.

Obchodní podmínky platné do 31. 01. 2016 naleznete ZDE

Obchodní podmínky platné do 12. 10. 2017 naleznete ZDE

Obchodní podmínky platné do 11. 12. 2018 naleznete ZDE

X. Závěrečná ustanovení

Tyto Všeobecné obchodní podmínky jsou platné od 12.12.2018 Prodávající si vyhrazuje právo změnit tyto Všeobecné obchodní podmínky bez předchozího upozornění.

Za společnost KingFast.cz SSD schválil (Ing. Marek Karbuník)

Vypracováno v souladu s novým občanským zákoníkem. č. 89/2012 Sb.